100701 - juli, juli!

2010-07-01, 22:16:02 / Kategori: my words
April, april - eller ska jag säga juli, juli!

Bilden jag la upp i morse är inte min hårfärg, det är snarare en skapelse i Taaz som jag fulgjorde igår kväll för att se om nån reagerade på om jag blev blond, haha va kul att ni gick på det :) ja, förutom Anita, henne kan man fan aldrig lura ;)

Däremot såg jag ut såhär. Pippigult i botten, och knallorange i resten. Whohoo va snygg man kan va va ;)

Därför blev det till att slänga i ytterligare en färg, och nu ser det mer ut såhär..



så jag är lite mer nöjd med resultatet :) Men nästa gång jag får för mig att färga håret, påminn mig om att aldrig göra det hemma igen. Om det inte ska bli mörkare vill säga.. Ska klippa mig den 12de så då försvinner mycket av det som är mörkast oxå.

Vet ni vad jag har gjoirt ikväll? Varit ute och sprungit 2,5 kilometer. och det gjorde jag på ca 14.30, det tycker jag är bra för att vara mig som gått upp massa och inte tränat på ett x antal veckor. Men jag tror jag fått en liten kick-in-my-butt nu för att komma igång igen. Därför bestämde jag mig för att i skrivande stunde boka in mig på ett spinningpass imorn klockan 12. Tar jag cyckeln blir jag brun till på köpet, och extra motion för varför snåla på det hela så man blir less.

Nu måste jag däremot hoppa in i duschen och lägga hårinpackning och sen äta en macka innan min chick-lit lockar! Lätt lurade kalle ko skitar ;)





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?