101214 - upphängd&nersläppt soppåse

2010-12-14, 19:06:29 / Kategori: my words
Så känner jag mig idag. Hade 38,0 i temp imorse (sa jag att jag aldrig har feber???!) och nu vet jag inte, men piss mår jag iallafall. Har lite ostkrokar jag ska gotta mig med sen även om jag inte känner nån större smak av dom. Att whiskey ska bekämpa förkylning är bara bullshit, inte ens värt att testa igen även fast värmen va god. 

Avbokade min klipptid på torsdag oxå så nu får jag vänta aslänge på att bli snygg i håret igen. Typiskt innan jul och allting! Och imorn måste jag ner på stan oxå, även om jag inte orkar. Mammas och mormors julklappar är inte klar än och vi som ska fira jul med dom i helgen. Typiskt mig att vara ute i sista sekund. Dock vet jag exakt vad jag ska köpa åt dem, så nåt onödigt spring blir det inte! Nu ska jag krypa ner i soffan igen. puss

Linnéa

Hur var touchen på den telefonen då? Nu kan jag inte använda någon av knapparna till vänster på min så jag behöver en ny nu tror jag :P Segt med feber vännen <3



2010-12-15, 16:55:15 URL: http://langstroem.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?