101212 - atjo atjo prosit!

2010-12-12, 16:06:39 / Kategori: my words
Jag känner mig om en upphängd och nersläppt påse, och inte ett dugg sugen på att gå iväg på jobbet om 1 timme. För ett kortpass men ändå. Det kommer gå bra, men jag önskar att näsan kunde sluta klias så förbannat och halsen kunde göra mindre ont. Pust.

Vet ni vad dom är typiskt mig? När jag går och blir sjuk, DÅ får jag världens sug efter att köra ett fetingpass på Fristilen, typ spinning eller pump. Mm.. När jag mår bättre ska jag ta fingrarna ur och åka dit igen, okej?!! Iallafall har jag och C just tagit en promenad med Big jag har iallafall fått röra på mig litegranna. Ska försöka få i mig en macka eller två nu och sen sova en sväng på soffan :) 

Hur är det med er och vad gör ni idag? :)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?