101209 - jag hade nog bara otur..

2010-12-09, 17:50:07 / Kategori: my words
Var ner på stan tillsammans med C och Big för att reklamera leggingsen. Frågade lite försynt om det hade kommit in fler reklamationer på dom, men det hade det inte så jag hade väl som vanligt extrem otur och får nåt nedrans måndagsexempler eller nåt. Får väl gå på MQ och köpa ett par nya, men inte förns lönen kommer eftersom jag har total köpstopp nu - förutom mat såklart. Det är så typiskt, jag gillade verkligen dom där!

Tycker inte det är så kul att skriva här längre, eftersom det känns som att prata med mig själv. Så det är därför det är så långt mellan inläggen. Men om ni är riktigt snälla (och kommenterar nån gång ibland) så kanske jag tar mig i kragen och skriver lite oftare. h ö f f h ö f f .

Krikilina L

MERA MERA MERA!!!!:D Puss Kristina



2010-12-10, 16:35:02



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?