101202 - eh, ska du flytta eller?

2010-12-02, 22:05:56 / Kategori: my words
Ja ni, jag börjar undra om jag verkligen ska till Stockholm över helgen eller om jag rent utav ska flytta dit. Som jag alltid springer och håller på när jag ska åka iväg är ju knasigt. Iallafall, nu är våra väskor typ packade. När jag säger våra så ska Big ha FF i helgen och vara hos momma istället ;) Massa leksaker och filtar ska packas ihop, och mat och de ena med det andra. Och vi har till och med hunnit klippa klorna! Och själv har jag blivit av med vinterpälsen och fixat mina klor oxå. Imorn ska jag upp runt halv 7 enbart för att i godan ro kunna göra mig i ordning med hår och smink. Flyget går inte förns 10 men mamma ska komma hit och dricka kaffe innan. Min fina goa mamma! <3

Jag tänker inte sitta och skriva nånting om den där satans parasiten även om både jag och Christoffer har känt av den, istället fyller jag i med 
Finns det ingen därute som vill ha Uffe och Göran?!! :(
Hör av er!!



Mammas älskling :')



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?