100810 - och ibland mindre tur...

2010-08-10, 21:10:58 / Kategori: my words
fy fan, nu kan jag bara föreställa mig smärtan att bli av med en nagel. Idag när jag diskade lyckades jag bryta upp gelén på pekfingret på höger hand. Jag är överlycklig att jag inte jobbar ikväll kan jag säga med det. Ringde Bibbim på en gång och bokade in en tid imorgon (det är ändå dags för att göra om naglarna eftersom dom vuxit som ogräs) för att fixa till det. Det "bästa" är att jag tror att jag klarade nageln ganska så bra, möjligen att övdersta lagret slets av med limmet men att nageln inte bejöver kortas ner. Ska lägga på förstärkning imorn bara och inga tippar, även om jag älskar dom här tipparna som jag har nu!

somriga och sjukt snygga naglar!!

 

Jag gick på spinningen, sur och allmänt less - kan man bli annat i det här vädret? Och jag skuttade nästan ut ur lokelen. Det var precis vad jag behövde! Nu känner jag mig mer som mig själv igen iaf, men däremot börjar jag få höstkänslor.. Känns sådär, men kanske oundvikligt... Nu ska jag krypa ner i soffan med mina älsklingspojkar och äta morötter&gurka med cesardressing :)

Anja /anonym...

morötter och gurka med caesardressing... MUMMA!!! är du ledig tors eller fre för en liten dejt? :)



2010-08-11, 08:17:11 URL: http://anjablixherrlander.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?