100810 - ibland har man tur!

2010-08-10, 12:54:23 / Kategori: my words
Gick av mitt första jobbpass efter semestern imorse, och det kändes bra att vara tillbaka på jobbet faktiskt. Tänk vad lite semester kan göra :)

Vet ni? På måndag börjar jag och Big valpkurs hos AW HundKul !:) Den kommer vara från klockan 17 varje ojämn vecka. Det där lät lite kontligt kanske men ni fattar.. Det ska bli så kul för både Big och mig! För min skull gör jag det för att lära mig bra grunder i hunduppfostran och tips & trix, och för Bigs skull för att han ska få möjlighet att träffa andra hundar i sin storlek, det är nämligen en anpassad grupp för små hundar (och med lite päls) som har möjlighet att vara inne om det skulle vara dåligt väder, och för att han ska få stimulans. Och självklart för att vi ska ha kul tillsammans! Jag blev chockad när hon ringde för på hemsidan står det att alla valpkurser är fulla och att nästa börjar vecka 40 igen, men hon lyckades sätta ihop en ny liten grupp vilket jag tycker är toppen! Det ska bli så kul för min lilla bebis och mig :)

Såå, vi är alltså tillbaka till verkligheten, och det syns ju på diskberget i köket ;) Ska ta mig ann det nu innan vi knatar iväg till tant Ela* & magen :) Ikväll ska jag på mitt första spinningpass igen efter långt uppehåll. Skulle vilja väga mig igen för att veta hur illa det egentligen har blivit under semestern :P Nu börjar jag iallafall med att gå promenader i skogen med Big (heeelt underbart tycker båda två!), komma igång med träningen 2-3 gånger i veckan och att inte svulla i mig kebab/hamburgare varje dag. Jag kommer inte börja med nån ny kost såhär i början utan jag satsar hellre på att komma igång med träningen igen. Pocoloco, skaruuu meeee?!!! :D


fina killen i blåbärsskogen,

Anonym

OFC! :) <3



2010-08-10, 21:04:33

Anonym

OFC! :) <3



2010-08-10, 21:05:16

Anonym

OFC! :) <3



2010-08-10, 21:05:46

Anonym

OFC! :) <3



2010-08-10, 21:06:03



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?