100810 - det blir mörkt igen

2010-08-11, 12:57:39 / Kategori: my words
Mr Big ligger i mitt knä när jag skriver, tittar upp ibland som för att säga "sluta knappa på tangenterna så hårt, sluta jag vill sova". Han är världens goaste, så är det bara!

haha, lillkillen ser ut som en tax ;)

 

Jag saknar mina snygga tippar, fan va jag älskade dom! Nu har jag istället förstärkning på mina egna naglar, som hunnit bli jätte lång under tipparna! Och så la vi på fransk manikyr, skitsnyggt :) Jag tycker om att gå till Bibbi och bli ompysslad, det är därför jag inte gör det själv :) Men jag blir sugen på att köpa ett eget kit med gelé, lätt värt det :D
Big följde med till Bibbi oxå, och när vi kom dit såg vi till vår förvåning att hon hade tagit med sig sin hund, en tvåårig papillontik, så Big&hon fick leka under tiden vi fixade mina naglar. Nu är han en trött kille kan jag säga ;)

Jag har lessnat på mitt hår oxå, eller rättare sagt på hårfärgen, så jag slängde i en mörk färg igen. Jag ska nog vara ganska mörk ändå. Så jag hoppas jag inte lessnar snart igen ;) lägger upp en bild när jag fixat till nån frisyr av ormoet..



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?