100801 - my loverboys!

2010-08-02, 16:51:36 / Kategori: my words
Lilla Big börjar bli hemma med oss nu, han är världens finaste kille!



Ihelgen var vi i Hede och försvarade vårt lag Team Myrbacken i Hede snurren. Det gick bra, vi kom inte sist ;) Jag sprang första sträckan på 2,5 kilometer på 1,39 minuter snabbare än jag sprang på hemma för fyra veckor sedan - utan träning! Jag är nöjd över min insats, eller hela lagets insats - vi var bra!

En vecka kvar på semestern och vi har inget särskillt inplanerat, vilket känns ganska skönt. Vi ska bara vara hemma och busa med våran lilla kille :')

Anja

Vad duktig du är!!! Och vilken liten sötis, ser fram emot tills jag får träffa honom :)



2010-08-02, 17:41:59 URL: http://anjablixherrlander.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?