Weii, jag klarade det!

2009-03-02, 21:50:17 / Kategori: my words
Efter att ha haft en helvetes vecka i viktnergången uatn grönsaker, sisådär med maten, lite mer än en halv barn pizza och massa varm choklad och mackor så trodde jag verkligen inte att jag skulle ha gått ner ett gram. Men vågen visade - 1 kilo idag, vilket innebär att jag har gått förbi mitt första (10%iga) delmål!! Jag blev faktiskt riktigt chockad men riktigt glad och stolt över mig själv. Jag fick en liten nyckelring som jag alltid ska ha i fickan för att påminna mig om hur duktig jag har varit.

- 7,7 kilo - visst är det sinnessjukt?
Den tolfte januari började min resa tillsammans med Anita och jag är så glad att jag följde med henne. Där hämtar jag motivation, kan bolla tankar och motgångar och få ett underbart stöd. Tack Anita för att du fick mig att följa med, och tack för att du är ett så underbart stöd på den här resan. Delad glädje är dubbel glädje!

Nästa vecka ska jag mäta mig igen, gissa om jag är nyfiken på vad måttbandet säger oxå. Kan ju säga att byxorna jag köpte skulle ha köpts i ytterligare en storlek mindre iallafall... :)

Åh, jag är så duktig!

Sandra

Vad duktig du är. grattis!:)



2009-03-02, 23:32:53 URL: http://sqvist.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?