som ni har längtat nu va? : *

2009-03-31, 21:13:40 / Kategori: my words
GAHHHH, jag blir tokig på den här jävla bilden, det funkar fan inte o ladda upp!! Jag blir galen (galnare hörde jag nån tänka). Ja, ni får väl en länk då, HÄR är mina underbaringar :)

Jag älskar dom fortfarande, men dom får mig att få ont i fötterna ;)
(ja det är ett par underbart snygga skor!!)
Var tvungen att gå lite extra i dom idag så jag följde med älsklingen ut och gick lite på den bara asfalten. Jag är galen, jag vet, men jag var bara tvungen :)
Kommer ha så sjukt ont i fötterna när jag struttar runt på båten, men så sjukt värt det (hoppas jag).

Kan säga att det är svårt att lära sig gå i 8 cm klackar när man gått i max 3-4 cm förut. Men att dammsuga i skorna verkar vara bra... hoppas jag. Nej slut på pladdret, kyyyyyys.

Susanne

Wiiieee dom är ju så snygga!!! Det fixar du att gå in dom. Kraam



2009-04-01, 09:31:28 URL: http://minskoblogg.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?