Som jag längtar till april nu,

2009-03-16, 22:44:03 / Kategori: my words
Den 3e april kommer Emelie hit, och det är första gången vi träffas på flera år nu, så det ska bli riktigt kul. (dessutom är det bästaväns födelsedag, så grattis i förskott på dig vännen(: ) Vi har planerat in vindrickning och massa massa krokar, på hallgolvet bland chillabajset, med datan på en skokartong. Haha, var bara tvungen att klämma in det där sista finstilta.

Sen den 12e april åker jag, älsklingen, Tina och Markus på kryssning till Tallin. Ska bli riktigt kul och skönt att bara komma bort, även om det bara är en weekend från söndag till tisdag.

Allting blir mycket lättare nu när man har nånting att se fram emot. Ska verkligen bli riktigt kul och nu ser jag verkligen fram emot april!

Emelie Sundin

Fan vad jag längtar alltså!! :D <3

Vi sak ha så skoj. ;)



2009-03-18, 18:40:08 URL: http://wilmen.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?