Snart dags igen.

2009-03-08, 15:27:59 / Kategori: my words
Efter jobbet igår åkte vi kanske som sagt på coop och handlade lite mat eftersom vi skulle käka middag med Tina, Markus och Christer. Det blev kyckling, potatisnät och bea för dom medans jag gjorde en grönsaks"wok". Sen spelade vi Mörkhyad och president, HAHA hur lät inte det ;) och sen kollade vi på Twiligt. Filmen var ganska bra, men boken var så mycket bättre. Ungefär som det brukar vara.

Idag tog vi sovmorgon och efter frullen åkte vi upp till mamma och hälsade på. Jag la in min kläning på blocket oxå, kolla på den här. Nu ska jag packa ihop lite saker och åka och jobba igen. Det suger egentligen att bara vara ledig ett dygn, men samtdigt är det så sjukt skönt att få komma hem, umgås med lite folk och slappna av. Imorn slutar jag kl. 10 och då ska jag åka med Elin och kolla på tatueringen och sen ska vi träna. Känner verkligen att det behövs! Imorn kväll är det möte igen, och "som vanligt" känns det inge vidare. Men det har gått förut :P 

kolla oxå in här..

Sandrah

Twilight ganska bra?! Den är ju såå underbar människa! :) Klart den bästa film jag sett på länge :)



2009-03-09, 19:43:02



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?