*skrålar* solen skiner idag!

2009-03-04, 00:08:58 / Kategori: my words
Här sitter jag, på hallgolvet bland massa chillabajs och med datorn på en skokartong. Mycket trevligt. Förutom att chillorna håller på o krypa ur skinnet, Uffe gnager tapeter och Göran planerar att rymma genom att hoppa upp på min rygg och hoppa över "planket" som jag har satt upp. Gulliga pojkar.

Idag har vi varit på stan med Tina, Markus och Christer och kollat  på sommarkläder. Hittade hur mycket som hellst men ska vänta ett tag till innan jag köper nå mer nya kläder. Hittade en assnygg och skön tröja på stadium som jag blev helt kär i. Köpte den dock inte eftersom den (förhoppningsvis) kommer bli förstor ganska snart. Efter stan gick vi en sväng på isen för att sen gå hem igen och klura på vad vi skulle hitta på resten av dagen och kvällen. Blev att vi åkte till Loke och grillade korv och käkade pinnbröd. Ja, jag käkade ganska mycket pinnbröd, men det tycker jag inte gör nånting. Kan tipsa om ViktVärktarnas supergoda varmkorv och falukorv. Bara 3% fett i dom men massor av smak! När elden började slockna drog vi oss in igen för att spela GT WT. Jag ägde faktiskt, även om jag gjorde så att vi faila mest hela tiden ;)

Nu sitter jag här som sagt, Christoffer spelar Dota eller nåt. Jag ska dricka lite vatten och sen gå till sängs. Ett kapitell i När jag hör din röst kan väl inte skada.

Imorn ska jag ringa Moa och höra om jag kan få komma och kolla på tatueringen snart. Godnatt!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?