jag är så uppspelt!

2009-03-16, 08:31:08 / Kategori: my words
My god, snart sitter den där! Kan ju berätta att jag sov lite taskigt nu på morgonen och drömde... väldigt konstiga saker :P

Först skulle jag tatuera mig i ett stall, där en kompis från hög-och mellanstadiet jobbade. Fast det var inte lika kul att se na för hon va avviskande ungefär som hon ville säga "stick ifrån mitt stall". Sen fortsatte drömmen med att jag sov genom hela tatueringen, från dess att jag kom in i rummet till efter betalning och allt. Jag minns inte ens hur jag betalade men jag visste att jag hade sjukt mycket pengar kvar. Sen när jag vaknade hade dom plåstrat om tatueringen innan jag hade fått se den. Och så frågade jag mamma om hon visste nu, att det är en tatuering i hennes ära? Nej hon visste ingenting och nu skulle hon laga köttgryta och bjuda alla som ville ha typ.

HAHA, min värsta mardröm skulle vara att att mamma aldrig fick veta nånting, helt sjukt att jag inte har sagt nånting än :O Men nu kommer hon snart hit och vi ska äta frukost. Det blir ett bra tillfälle att tala om, just innan jag gör den. Tihi :)

Jag hoppas verkligen att den blir bra, har ju så svårt att se den framför mig i färg och så, men jag litar på Moa att hon gör sitt bästa och att det blir bra. Lägger in en bild senare :D

kram på er och tänk på mig nu!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?