hm?

2009-03-05, 21:49:20 / Kategori: my words
Nu sitter jag på det som har blivit min vanligaste plats här hemma på kvällarna- på hallgolvet. Med datorn på en skokartong.

Idag har vi ätit tacos, och jag verkligen njöt! Man måste göra det ibland, för annars blir det tråkigt i längden. Och jag kan säga att jag fortfarande är arg för att vi inte får åka på kryssning över påsk. Men här i från ska jag, om det så ska bli det sista jag gör i mitt liv.

Har suttit och pratat en massa med mamma nu på kvällen, hon ska ju köpa lägenhet fick hon reda på ikväll. Åh, min älskade mamma ska äntligen få köpa sin lägenhet som hon velat ha ett tag nu.

Och så har jag tänkt på min tatuering. Knappt 1½ vecka kvar nu! På måndag ska jag iväg och titta på den. Den här står för så mycket och jag längtar efter att få tala om det, och att den ska sitta på min kropp resten av livet.

nej nu ska jag dricka mer te och lägga mig o sova. kram!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?