åh mina söta barn, ibland är ni odågor.

2009-03-01, 19:56:14 / Kategori: my words
Sitter på köksgolvet med datan i knä. Uffe & Göran är ute och springer. 

Ibland är dom odågor, hoppar upp på köksbordet och till fönstret där dom inte får vara eftersom dom för det första käkar på blomman (vet inte om den är särskillt nyttig precis) och för att det drar där och jag vill inte att dom ska bli sjuka mina små barn! Och så smakar dom på allting, nu min lampa och före det både stolar och tapeter.

Och Göran hoppar in bakom byrån, även fast han vet att han inte får. Men han är samtidigt så jävla söt så man smälter inombords. Varje gång han hoppar in kollar jag på han och säger Göran ganska argt, då kommer han ut krypandes igen som om han visste hur fel han gjorde.

Uffe springer omkring, smakar på skor och är allmänt söt.

Önskar att jag kunde göra ett eget rum åt dem där de kunde leka och få större burar. Lika så åt våra andra små pruppisar. Våra älskade små barn<3
 



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?