Uppdatering,

2009-06-04, 09:59:20 / Kategori: my words
Haha, här händer det grejer ser jag, not...

Har flyttat nu iallfall, Torvalla. Och det känns bra, mycket bra faktiskt. Lägenheten är sjukt mycket större (62 kvm iställe för knppt 49) och det är så mycket fräschare! Till o me roligt att hålla rent nu :) Tapeterna i sovrumet var inte rosa kan jag oxå säga, utan röda, och hallen är mellanblå. Vardagsrummet är dock rosa, men med lite grejer uppe så kommer det inte spela nån roll. Ska på IKEA om nån vecka och shoppa lite. Eller ganska mycket faktiskt ;) Häromdan va vi på loppis och köpte ett vardagsrumsbord för 300 spänn, billigt och bra och det var riktigt fint. Ska ta lite bilder snart, men jag måste hitta kameran igen, och köpa batterier..

Nu är jag äntligen ledig igen efter att ha jobbat torsdag-torsdag med pass varje dag. Är ganska trött nu och väldigt sugen på att vara hemma bara. Så idag ska jag fira min ledighet med soffan och tvättstugan. Skoj!
Nej fy va tråkigt inlägg, hejs.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?