om jag kunde drömma

2009-01-22, 10:30:46 / Kategori: my words
hemma, helt slut. Ska iväg på pump om två timmar. Inte pepp. Har inte planerat ett smack efter träningen, förutom en lång välförtjänt dusch. Skulle oxå ha rakat benen, om jag har ork sen kanske jag kör epilatorn. det gör ont men skönt att slippa tänka på det sen på ett tag..

igår sprang jag runt på stan som en skållad råtta och letade efter första Twilight boken (i pocket, på svenska) hittade den ingenstanns och engelska verionen- som sägs vara bättre, var slut överallt. Så jag fick köpa boken som inbunden, men sen kom jag på att jag troligtvis har sett den i pocket nån annanstanns, nämligen på willys. Så jag tog bussen dit och vad hittade jag? Jo Om jag kunde drömma i pocketform. Me like! Dessutom vare halva priset mot i bakhandeln, och det gillar jag oxå.

Så ett tips till er Östersundsbor som letat Om jag kunde drömma, gå till Willys, det fanns några kvar där :)


Nej nu måste jag trycka i mig lite käk så jag orkar träningen. Pus

Johan

Yeah Willys har allt! ;)



2009-01-22, 16:18:50 URL: http://ternix.blogg.se/

Matilda

Boken är jättebra, jag har alla 3 så säg till om du vill låna de andra 2 :)



2009-01-22, 19:11:42 URL: http://mihilda.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?