tillägnad

2009-01-22, 20:59:52 / Kategori:
Detta inlägg är tillägnat min älskade vän Linnéa! Tyvär kan jag ju inte komma och fira din 20års dag med dig, men däremot kan jag spendera halva kvällen med att bjuda på härliga recept.

Nonstopkakor

125g margarin
3 dl socker
2 ägg
2 tsk vaniljsocker
4½ dl mjöl
1 dl kakao
1 tsk bakpulver
1 tsk salt
massa nonstop

Blanda margarin, socker, ägg och vaniljsocker så att det blir krämigt.
Blanda mjöl, kakao, bakpulver och salt och blanda det i äggblandningen så att det blir en seg massa.
Klicka ut 1 matsked per kaka på bakplåtspapper och sätt stoppa i nonstopen.
Grädda i ca 15 minuter i 175 grader.



såhär blir det om man tar för mycket deg, men goda blev dom iallafall;)

Jenilita

Åh va härliga kakor o mumsiga recept! Hopplöst att se på nu dock när ja håller på att hålla igen fram till bikini säsongen! Själv är jag usel i köket och tur är väl det annar hade ja stått och bakat nu haha, Men ska ta o kopiera några recept av dej om det går bra:) dressen är ifrån cubus:) fanns i gult och orange rosa :) KRAM



2009-01-22, 22:40:51 URL: http://www.blonditamedfotboja.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?