Tack min underbara vän <3

2009-01-31, 16:34:39 / Kategori: my words
Gårdagen var fantastisk! Har inte skrattat så mycket som jag gjorde i går, på hur länge som hellst! Kan man göra annat än att vika sig av skratt tillsammans med min älskade bästavän Susanne?!

Vi delade på en flaska rött och åt supergod middag (recept kommer senare). Efter middagen gick C sen till sina kompisar och tog några öl, medans jag och Susanne satt kvar här hemma, drack vin och skrattade. Pratade massa minnen och om allt mellan himel och jord. Efter ett tag i köket drog vi oss till soffan där vi satt och käkade dipp&grönsaker, mumma! Jag hade en helt underbar kväll igår gumman, tusen tack <3

Vi har oxå kommit på vad våran kompis-tatuering kommer vara. Vi ville ju som inte göra nån ängel, dels eftersom jag ska göra en nu snart och för att det känns så operonligt, så vi satt och funderade på någonting som verkligen reprensenterar oss, och vi kom på världens idé! En åsna (typ åsnan i Shrek) som håller i en FUN light flaska! Det är oss!

Är dom dum i huvet, tänker ni säkert, men jag ska tala om historien bakom;
För nårgra år sen gick Susanne på Forsmark, och en helg i slutet av hennes tid på fdär så var det rockfest och jag åkte ner för att festa loss. Första kvällen när jag var där så söp vi till ordentligt, kastade toapapper över hela baracken och hade så sjuuukt kul. Andra kvällen, då det var själva rockfesten, så hängde vi i baracken med massa annat folk. Där ibland en sjukt irriterande kille som gick runt och kallade mig Åsnan hela kvällen. Till slut såg Susanne rött och hällde en flaska saft på killen och allt tog hus i helvete...
Hahahahhaha, så på den vägen föddes vår idé till tatueringen. Möjligtvis en toarulle under åsnan där vi skriver nånting. Det är nånting som alltid kommer påminna oss om ett av våra äventyr och vår vänskap. Höhö, jag älskar idén! :)

Tack för en toppen kväll gumman! Jag älskar Dig <3

Susanne

Älskade bästa vän!! Tack för en helt underbar kväll och underbart sällskap!! Våran tatuering kommer ju att bli den coolaste och bästa EVER!!! Jag längtar redan nu alltså! Älskar dig vännen vi ses igen snart! PUSS och KRAM



2009-01-31, 17:21:11



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?