söndag,

2009-01-04, 15:23:07 / Kategori: my words
Imorse sov vi ganska länge, bara till 11.40 ;) sen började jag dagen med en tallrik havregrynsgröt med quinoa och hemmagjord lingongsylt till och två glas laktosfri mjölk, gissa om det var gott?! Sen har vi inte gjort så mycket mer idag, varit ner på Willys och handlat lite och satt igång några tvättmarskiner. Just nu sitter jag i träningskläderna och ska alldeles snart dra mig iväg till fristilen för ett spinningpass, för att sen komma hem och äta omelett och slappa hela kvällen. Fast där ljög jag visst, vi har ju trots allt tvättstugan och så ska jag baka långpannebröd. Mycket godare och lite nyttigare än rostfranskan min kära sambo sitter och vräker i sig flera gånger om dan. Haha, idag känns det som att jag lever lite nyttigare än sista tiden i mitt liv faktiskt :)

Nu måste jag kila om jag ska hinna iväg till 4, måste ju ner i tvättstugan innan oxå. Ha det så bra sålänge! kram

Marielle

Jag ska flytta hem till mamma igen, tyvärr. :-/



2009-01-04, 19:17:18 URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Marielle

Ja, det sög ju! Men ni ska väl inte flytta? :-)



2009-01-04, 22:54:00 URL: http://marielletorgersson.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?