sodastreamer

2009-01-16, 20:13:32 / Kategori: my words
Jag är så glad att vi fick en sodastreamer i julklapp för det gör allting mycket lättare för mig som bor tillsammans med en läsktunna. Christoffer dricker gärna dricka till maten medans jag ska undvika det nu. Därför dricker jag nu mestadels bara bubbelvatten. Känns egentligen så sjukt tråkigt men det är mycket godare än man kan tro! Jag tror att det sitter sjukt mycket i huvudet, för det jag saknade när jag bara drack vanligt vatten var just bubblorna. Även fast man saknar smaken lite så går det mycket bättre nu när bubblorna snurrar runt i min mun.

Det är mitt tips för att sluta dricka dricka, puss

Emelie

Ja det är så jäkla gott. :) Det sitter ju verkligen i huvve det där. Jag vill se färg ja. :P



2009-01-16, 21:29:03 URL: http://wilmen.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?