nu har jag börjar igen...

2009-01-27, 13:32:12 / Kategori: my words
Japp, nu har jag börjat med körkortstreorin igen. Assvårt eftersom varken Å, Ä eller Ö visades, och inte heller bilderna. Får se om det ordnar upp sig om jag kör med Eplorer igen eller bara kör det en annan dag. Fick iallafall 76% på a-fasen som jag gjort 1000 gånger, men det beror mycket på att jag varken läst eller testat igen på över ett år.

Jag har ju faktiskt att ta körkort som nyårslöfte i år, jag har iallafall börjat nu! Haha, tänkte köra teorin nu och sen börja köra, och göra så mycket som möjligt innan semestern. Jag vill ju ha mitt körkort då egentligen eftersom vi tänkte åka på bilsemester i sommar...

nu blir det duscha, och sen åka på jobbet. Kram på er!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?