nu är Åsa lite trött....

2009-01-06, 18:07:15 / Kategori: my words
Svar till Susanne; jo va hade en lägenhet på G men vi fick den inte tuvär.... Just nu står det ganska still, ligger som typ 20 av 100 sökande på Östersundsbostäder. Här går det inte lika fort som åt er ;) :P

Efter att ha skrivit mitt förra inlägg så fick jag nog och började möblera om, så att det känns lite som att det är vi som har inrett. Dock hyr ju vi möblerat och det som är i lägenheten är inte så fint... Men det känns lite bättre iallafall. Tänkte ta lite bilder sen så nu får se hur det blev och nån bild så att ni förstår vad jag menar med slitet och ingen standard...

Som sagt har jag möblerat en hel del nu, grannen kom tillome upp och frågade vad som hände här uppe och när jag skickade en bild åt älsklingen vad jag nu hade gjort. Ska bara städa det sista nu, sen ska jag ta det luuuuugnt!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?