lördag?

2009-01-03, 23:08:09 / Kategori: my words
Oj va dagen har gått fort, har jobbat sen igårkväll och det har gått som på dans. Dan har gått så himla fort och det känns som att det är söndag idag. Tack och lov är det inte det !

 Just nu sitter jag hemma i soffan och blickar lite på Djävulen och jag. Har suttit och fixat till bloggen oxå, vad tycks? Tack till dig som kommenterade anonymt, att jag skulle återställa kodmallen i första sidan. Tack för det, och dumt av mig att tro att jag redan hade gjort det, hade återställt alla utom just den :P

Resten av helgen är oplanerad, kanske ska baka bröd imorn (insperation från Elin), Ella kanske kommer förbi en sväng och så kanske jag ska gå iväg på fristilen och träna. det är spinn imorn som jag funderar på om jag ska gå på. Det lär visas då  hur det är med orken och så eftersom det är klockan 4. Vi ska iallafall tvätta imorn, jippinej.

Nu blir det till att vara lite social iallafall. kram

Sofia

Hade fast på dagis bara fram till jul. Och sen hade ett annat på G, men bara för den här jävla krisen världen över så sket sig det rejält, om man säger så..



2009-01-03, 23:34:07 URL: http://badassbruce.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?