Jag kvävs!

2009-01-06, 13:43:40 / Kategori: my words
Jag vet snart inte vad jag ska göra. Jag vill flytta ifrån den här jävla slum-lägenheten! jag har bott här i ett halvår, ja jag vet att jag får skylla mig själv som flyttade till vad fan som hellst, men nu har jag fått nog. jag går runt och är irriterad, får hjärtklappning och mår jävligt dåligt här hemma. Det känns som att jag kommer kvävas om jag inte får flytta snart. Och allting går ut över min sambo. Jag bor i en jävla svinstia som är äcklig och jävlig! Är det konstigt att jag skämms varje gång någon kommer hit? Det ser ut som skit här. Och det beror inte bara på dom som bor här för standarden här finns inte. BLÄ jag vill flytta från skiten och aldrig mer komma tillbaka!

GE MIG EN NY LÄGENHET NUUUU!!!!

Susanne

Hur går det i letandet? Hade ni inte en lägenhet på gång?? kraam



2009-01-06, 14:37:36



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?