inne på slutspurten

2009-01-22, 22:04:33 / Kategori: my words
Äntligen är jag inne på slutspurten på den här dan. Bloggandet har bestått av recept märkte jag nu. är så sjukt sugen på havrekakor nu, och pannacotta i stora lass! Som jag skrev i första inlägget så är de tillängnade min vän Linnéa som snart fyller 20, grattis på dig! Hoppas nånting såg lockande ut iallafall.

Det blev pump med Elin &Carro idag, skönt när det äntligen var över. Mådde inte alls bra där innan och under passet. Har mått sådär konstigt länge nu, kanske måste kolla upp det snart. När jag låg hemma i soffan fick jag världens mensvärk typ oxå. Kunde knappt andas och magen gjorde verkligen as ont! Typ 3 minuter. Det är verkligen underbart hur man kan må alltså.

Kvällen har jag spenderat med min älskade bästis Ella. Vi irrade runt i Torvalla och visste inte alls vart vi var ett tag, iallafall inte jag ;) Du vet vart jag finns gumman <3

nej nu ska jag ta å släcka ner allting och lägga mig o läsa. Tänkte kliva upp tidigt imorn och... lägga mig i soffan typ. Ska träffa Elin vid halv 12 och köpa grejer til henne till skolan, och så ska jag kolla på glasögon tror jag. Dags att skaffa några med rätt styrka...

Godnatt snuttegull, puss



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?