Har inte jag världens bästa pojkvän?!

2009-01-12, 10:23:26 / Kategori: my words
Imorse klev han upp, motvilligt men ändå klev han upp eftersom han skulle på jobbet. Efter att han hade gjort sig i ordning och ätit frukost kom han in till mig som halft hade hunnit somna om;
- Älskling, jag vet inte om det här kan vara nåt, och så håller han fram fram ett tidningsurklipp, men jag hittade den i tidningen och jag tänkte att det kanske var en sån du behövde.

När jag tittade efter var det en rabattkupong från ViktVäktarna! Då insåg jag verkligen hur mycket han stöttar mig i det här, han erbjöd sig tillome att följa med på Fristilen i veckan eftersom det är gratis träning för alla.

 Hur underbar är han inte egentligen?!





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?