Är det här vinter?

2009-01-09, 15:47:21 / Kategori: my words
Nyss inkommen från en 40 minuters lång powerwalk. Det var riktigt skönt faktiskt, fast jag skulle ha tagit broddarna jag fick av mamma innan jul (tantvarning?!) för det var riktigt halt ute! Till och med gräsmattan har regnat fram på typ där skolgatan och fagermacken korsas. Är det inte hemskt att det regnar i Januari? Jag bor faktiskt i Jämtland!!!

Som sagt så blev det en powerwalk idag, och tur va väl det för jag hade aldrig klarat nåt annat på grund av träningsvärken sen pumpen igår. Skönt på sitt sätt men jag känner mig fängslad i min egen kropp och kan inte göra vad jag vill :P

Jag är en lyckost som har en underbar vän som Susanne, tack för allt gumman!!

Tur att du kommer upp snart så jag får rå om dig:) <3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?