jag känner mig duktig!

2009-02-06, 09:57:06 / Kategori: my words
Hej och hå, är det aldrig meningen att jag ska bli pigg som en lärka. Har börjat vakna runt halv 9-9 varje dag nu, och jag kan inte somna om! Fast egentligen kaske det är bra så att jag inte sover bort hela dagarna och är helt förstörd när jag jobbar.

Igår var jag hos optikern och skaffade linser, sen var jag och körde lunchpasset med Pump. Jätte skönt att pumpa ut kroppen. Ökade både på ben och rygglåten så jag kände mig lite mer nöjd när jag gick därifrån. När jag kom hem tänkte jag städa men det blev kaffe och ett äpple framför datan iställe. Och sen en kaffe på stan med Elin. När jag kom hem hade C lagat maten och det var bara att sätta sig, hur underbart är inte det? Jag inser nog inte hur lyckligt lottad jag är!
Efter maten gick vi upp till mamma och hälsade på lite. Hon har tapetserat om mitt gamla rum eftersom Piff&puff har gnagt sönder hela rummet. Det blev riktigt bra iallafall!

Dessutom var jag faktiskt riktigt duktig! Mamma hade bett mig köpa en påse godis till henne, med choklad och lakris- mina favoriter! Det slutade med att jag köpte över ett halvt kilo godis som jag längtar efter och är så sjukt sugen på, MEN (det finns alltid ett men) jag smakade inte en enda! Och jag tog inte en enda kaka till kaffet utan bad om en apelsin. Brr, it feels good!

Igår kväll fick jag ett jätteskoj sms oxå, Anita frågade om vi inte skulle simma idag. När var jag på ett badhus sist förutom jobbet? Så vi bestämde att jag skulle ta bussen till Brunflo och vi skulle inviga nya Brunflobadet, men såklart hade dom bara öppet mellan 16 och nånting. Då bestämde vi att vi ska ses på Storsjöbadet iställe. Ska bli riktigt kul, både att simma och att "inviga" rutschkanorna. Kanske avsluta med relaxen?!

Nu ska jag packa väskan och äta frulle och sen gå o möta Mojen, kram!

Emelie Sundin

Å vad kul vill också bada. Och tapetsera om. :( Varför gör alla det jag vill? :P Haha du glömde berätta om den trevliga killen på Kärnan. :P



2009-02-06, 20:23:07 URL: http://wilmen.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?