tisdag

2009-02-03, 11:07:59 / Kategori: my words
Wow, jag tror jag har återhämtat mig från filmen nu. Den var så sjukt bra och det är en film som verkligen berör och ligger kvar i minnet. Som jag sa förut kan kan bara säga; Se den!

Jag måste bara få skryta lite; jag är ledig nu!

Dagen kommer spenderas mestadels i soffan skulle jag tro. Men jag ska göra mig i ordning nu och gå ner på stan och göra synundersökningen. Ska som sagt skaffa glasögon igen. Eller har jag berättat det? Iallfall så ska jag göra det. Ett par svarta enkla och ett par brun/bronziga. Det blir nog bra när dom kommer och jag har vant mig med dom. När älsklingen har kommit hem ska vi nog iväg och handla lite oxå, även fast jag tycker att vi gjorde det nyss...

Ingen vägning igår eftersom jag skulle jobba och jag blir så sjukt stressad om jag ska göra tusen saker innan. Nästa vecka gäller det, och då jävlar ska jag ha gått ner!

Vill skriva så mycket men just nu har jag inte tid. Kanske blir senare. Kram på er!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?