ons... nae tisdag.

2009-02-17, 13:38:20 / Kategori: my words
Man blir ju alldeles dygnvill när man har varit ledig sen fredagskväll och jobbar första (och enda) dagen den här veckan idag. Hade ändå velat att det va onsdag så att jag kunde fortsätta vara ledig. Men det ska samtidigt bli skönt att göra nånting. Jag slutar ju ändå klockan 8 imorn bitti så har jag hela dagen då på mig att ligga i soffan och mysa under täcket och kolla på film. M-m-m!

Blev riktigt irriterad när jag skulle göra lunchen idag, skulle göra fritatta men insåg efter att jag rivit morötterna och hackat purjon att vi inte hade nå ägg hemma. Kul i jul tyckte jag som verkligen hade längtat efter fritatta. Bajs.

Nej som vanligt har jag inget att skriva, bara att ni borde följa min och Anitas blogg. Puss på er.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?