lite shopping blir man alltid glad av,

2009-02-25, 21:30:04 / Kategori: my words
Efter att ha gått till Lillänge och hem och sen städat hela lägenheten (tillsammans med C som förövrigt fick sluta tidigt idag) drog vi ner på stan. På DNA hittade jag två par skor som jag inte kunde hålla mig ifrån. Dock är inte min mobilkamra så vidare bra så bilderna är sådär..


 

Det bästa av alls var att det var 70 % på dom så båda skorna "gick lös" på bara 300 spänn. Inte konstigt att man är nöjd!

Efter en middag på Ragnars bestående av en sallad med rostbiff, pasta och fetaost  åkte jag upp till mamma och följde med henne på lägenhetsvisning på körfältet, sen fick jag skjuts hem. Pissnödig så jag höll på att dö kom jag på att jag hade glömt nyckeln i lägenheten. Fick spring ner till grannen och fråga om jag fick låna hans toalett, men eftersom han är som vicevärd här så hade han huvudnyckeln och kunde släppa in mig. Tur att man har bra grannar! Sen kom Christoffer och hämtade mig och vi åkte upp på Lillänge igen eftersom TeamSportia hade massa rea på jackor och så (som det är överallt, jag vet). Där hittade vi oss ett par jeans var, för 99 spänn. Eftersom jag går ner i vik nu så var det egentligen ingen idé att köpa nya byxor, men jag tyckte jag kunde slå till när dom var så billig ändå. Det var så roligt när jag kunde köpa nån storlek, åtminstånde en storlek, mindre än jag gjorde sist. Och nu valkade det inte över lika mycket heller! Åh, jag blir så glad på mig själv ibland :)


Mycket dålig bild, men den ger en liten glimt om hur dom ser ut iallafall. Kan säga att det kändes konstigt att för en gångs skull ha jeans iställe för leggins :p


Anja

Åsa jag är så stolt över dig!! Du är verkligen duktig och kämpar på, jag hade faktiskt aldrig klarat det. :)



2009-02-26, 01:00:31 URL: http://anjablixherrlander.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?