lite piggare, men ändå trött

2009-02-02, 09:50:14 / Kategori: my words
snart är min arbetsvecka slut, och det ska bli skönt att vara ledig några dagar.. och bara göra ingenting och träna.

Idag är det vägning och möte men jag ska inte iväg. Känner att jag blir så stressad så jag går nästa vecka iställe. Tillsammans med Anita. Behöver en pusch nu, har redan börjat kommit i en svacka :S

Förövrigt ska jag klä på mig nu och springa till Lillänge, och köpa vattenflaska åt odjuren och lite saker på apoteket. bäst att klä sig varmt, det är nästan 20 minus idag...
klockan 12 blir det Kettlebells för min del, och jag längtar faktiskt! Ska bli så jukt skönt och jag ska satsa på att ha grotest träningsvärk imorn. Kram

anita

Även jag har doppat nosen i denna svacka :p



2009-02-02, 11:30:35 URL: http://anitaq.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?