hem och laddar batterierna.

2009-02-01, 21:56:57 / Kategori: my words
som rubriken lyder så är jag hem en sväng nu (börjar jobba klockan 15 imorn igen) och laddar upp batterierna lite. Sov inte alls så bra dom timmar jag väl sov, drömde asjobbiga drömmar och vaknade av att det var så sjuuukt varmt om fötterna, me don't like!

Har precis duschat, och jag är så sjukt irriterad på lägenheten så jag spyr över hela snart. Vattnet i duschen är cp, växlar mellan skållhett och iskallt. C ska prata med grannen imorn och höra om han har lika dant ellerm om jag ska ringa och skälla. Retar upp mig på så sjukt många saker som jag sen ringer om en gång iställe för att ringa var och varannan dag, vilket gör att jag ringer och är jätte arg. Allt det här med all skit i lägenheten tar så sjukt mycket energi från mig så jag bara lägger allt på hö tills det rinner över. Berättade jag att han sa sista jag pratade med han att vi kan glömma att vi får första handskontrakt på lägenheten? och skulle vi vilja göra om så skulle han stå för materialet, tapeterna alltså, men vi skulle få fixa det själv. Och snyggt ska det vara så vi skulle vara tvungen att anlita nån, och bekosta det själv... Han är dum i huvet, jag vet!

Nej nu ska jag gå och smörja in mig med hudlotion från H&M som luktar päronsplitt, mumsigt! Sen ska jag testa min nya boklampa från teknikmagasinet och läsa Twilight.
Godnatt sockerpullor! kyss



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?