ett rop på hjälp!

2009-02-20, 23:48:11 / Kategori: my words
Åh fy fan, ta mig här i från!

Efter en kväll med massa grönsaker och dipp, och en och annan VV-godis så är jag ganska nöjd över mig själv. Sällskapet hade med sig chips och C satt med pringles och jag smakade inte ett enda! Är ganska stolt över mig själv faktiskt :)

Tänkte bara säga att ni måste se Grand Torino, av Clint Eastwod - den va sjukt bra!

Nu ska jag sova, för imorn ska vi upp klockan sju för att bege oss till Bydalen och spendera dagen i backarna där runtomkring. Be en bön för att jag inte ska åka därifrån som en invalidos med armar och ben fulla i gips. Jag har trots allt inte stått på ett par slalomskidor sen i typ 8an, vilket är 6-7 år sen...

Godnatt.

Marielle

Ja, grisen var inte direkt liten :-O



Vad himla gott med grönsaker istället för chips :-)



2009-02-21, 08:26:09 URL: http://marielletorgersson.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?