:(

2009-02-23, 10:51:40 / Kategori: my words
Fan, när ska det kännas bra igen? En riktig glädje som inte bara försvinner och ersätts med ilska eller tårar.
Vissa dagar känner jag mig bara så svag, som idag. Jag orkar inte med nånting egentligen och det känns som att jag ska börja gråta vilken sekund som hellst. Vill bara gräva ner mig i sanden och aldrig mer komma fram.
 
Ibland önskar jag att jag bara kunde flytta härifrån och börja om på ny kula. Jag har säkert sagt det förut men vissa dagar är den känslan så mycket starkare än andra.

Emelie Sundin

Det blir bättre vännen jag lovar!! Och nu är det inte lång tid kvar tills jag kommer. Har bokat biljetterna nu. :) Saknar dig!!



2009-02-23, 19:09:49 URL: http://wilmen.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?