drömmandet fortsätter!

2009-02-24, 23:08:03 / Kategori: my words
Såna här klätterställningar skulle jag vilja ha i vårt "djur-rum" om vi fick ett sånt.

eller en sånhär ;
 



och så skulle jag bygga om djurens burar, till degusarna skulle jag antingen skaffa ett jätte terrarium som detta;


Eller bygga något sånt här :


Och till chillorna skulle jag bygga om flera ihopsatta garderober och inreda dom med mycket grenar, hängmattor, hus och annat roligt som jag kan hitta.

Och för att alla skulle kunna springa runt skulle jag säkrat rumet som den här tjejen har gjort.

Åh vad jag älskar att drömma om hur jag vill ha det och göra för mina djur. Vill så mycket men i slutändan blir det inte alls lika bra. Vad skulle ni göra för era djur/gnagare om ni hade möjligheten att göra exakt vad du ville? :)

Bilderna är lånade! Google.se

Linnéa

Jag skulle vilja göra vår tomt inhängnad så att Timja skulle ha världens största hundgård=) Katterna skulle få ett eget rum med en massa leksaker och kryp-in ovh klätterställningar. Och så skulle dom fått en varsin toalett ;)



2009-02-25, 09:25:03 URL: http://langstroem.blogg.se/

Emelie Sundin

Det kan du ju dig tusan på att jag ska göra. Ska sjunga den hela kvällen och dagen när jag kommer. :D



2009-02-25, 14:47:48 URL: http://wilmen.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?