solen skiner! ....och jag sitter inne.

2009-04-07, 13:50:03 / Kategori: my words
Ja, som ni ser. Jag har suttit inne mest hela dagen. Klev upp halv 6, åkte och jobbade 2 timmar, och väntar nu på att åka iväg igen till 15 för att jobba tills... jag vet inte när ikväll. Jaja, jag kommer överleva!

Idag har jag ringt runt till massa lägenhetsbolag och sökt lägenhet. Fick tag på en, MEN han som har den nu är inte hemma så vi vet inte när vi kan kolla på den. Den ligger tillome bättre än den här. Och risken för brand är minimal mot här. Fattar ni inte vad jag pratar om? HÄR kan du läsa om vad jag menar.

Har inte så mycket att skriva nu, ska snart trampa till Torvalla på min gula cykel. Sitter bara och funderar på hur sjutton jag ska få hem den igen eftersom jag inte jobbar imorn och vi kommer inte bara vara i Torvalla. Får väl ta mig en promenad imorn efter att ha varit hos frissan och gjort mig sommarfin.  Dagens I-landsproblem!
Aja, puss på er



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?