mera bilder,

2009-04-15, 16:17:02 / Kategori: my words
Jag har ju shoppat lite där nere oxå, så jag tänkte passa på o visa vad som följde med mig hem.

        
chockrosa halsduk           tunika                                  tunika                        linne & supersöt kjol

Dessutom när jag kom hem låg det ett paket utanför dörren och ett på hallgolvtet, mina väskor hade kommit!

Söta va?! Den svarta började användas direkt, den bruna är ju lite större så det känns lite pluffsigt, men den kommer nog oxå användas flitigt i sommar.


Susanne

Vad ni verkar ha haft det underbart! Jättefina kläder med! Och vad smal du blivit hjärtat!!! Fina vännen min.. Duuu veeet duu vaaad?! Jag börjar bli liiiite tatueringssugen nu.... :D



2009-04-15, 19:04:50 URL: http://minskoblogg.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?