Lite bilder,

2009-04-15, 15:37:34 / Kategori: my words

Lunchpaus på Dragon Gate utanför Gävle. Riktigt fint, men maten kunde ha varit bättre.


Inne  på Dragon Gate.


Tina och jag var pepp... Lite trötta efter att ha klivit upp innan halv 6.


Jag, Markus & Tina i väntan på att båten skulle åka


Inne på båten. Man kan ju inte säga annat än att det var fint.


Vårt trevliga sällskap!


Innan vi gick till baren satt vi och spelade lite kort och drack vin.


Sötnosarna!


min fina prinsm och jag.


Inte så charmig, trött som ett as och ville inte vara med på kort. Nattmackan i högsta hugg!


Drinkarna var fin, men så sjukt äckliga tack vare ful-kosken.


Vi handlade lite, både i Tallinn och på båten....

Lite bilder iallfall, blev inte så många tagna tuvär.
Puss

Anja

Du är så snygg på bilderna! Ni ser ut att ha haft det skitkul :D Och mycket dricka..... he he



2009-04-21, 19:18:41 URL: http://anjablixherrlander.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?