helgens shopping

2009-04-05, 22:51:04 / Kategori: my words
Tänkte visa vad jag har köpt ihelgen, innan jag kryper till sängs Tror jag börjar få en dunderförkylning, har ont i hals, nacke och huvudet.


Grå tröja (hm), köpt på kupan för 25 kr, helt ny!


Grå finstickad tröja, köpt på fryshuset för 100 kr.


Grå tunn jacka i prassel material, köpt på fryshuset för 100 kr.

Lite nya kläder för en billig peng. Köpte oxå 3 skärp på kupan (ett tunt vitt, ett tunt svart  och 1 tjockt brunt, alla 3 för 10 kr).
Men nu ska jag sova, krya på mig tills imorn! Godnatt




anita

Men inte illa! Kupan är bra, det säger min mamma :D Hon ska alltid visa nått nytt hon har fyndat när jag kommer dit :p Och man behöver aldrig fråga vart hon har köpt det, hon lever på kupan :P



2009-04-06, 09:18:11 URL: http://metrobloggen.se/viktibloggen

Anja

Det syns i ditt ansikte att du har gått ner i vikt! Du var jättesöt innan också, men det här klär dig mycket bra :) Längtar tills jag kommer hem så vi kan ses! puss



2009-04-07, 00:58:13 URL: http://anjablixherrlander.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?