hej, jag vill ha godis!!

2009-04-22, 19:08:39 / Kategori: my words
Åh, jag är så gotta sugen att jag bara vill dö!! Choklad, lakrits och massa blandat med surt och salt. GAHH!!!
MEN nu har vi tagit nya tag och nu ska vi ut och springa. Observera VI: Igår hände nåt jag aldrig trodde skulle hända, Christoffer följde med ut och sprang 3 kilometersrundan med mig! Då kände jag mig riktigt stolt faktiskt. Och idag har han lovat att han ska följa med mig ut och springa iallafall 2 gånger i veckan. jippi!

duktiga älskling<3

anja panja

ja, under kan faktiskt ske! och våra Christoffers är faktiskt jävligt duktiga på att hänga med ;) undra om det är det fina namnet....? hihi



2009-05-04, 14:01:12 URL: http://anjablixherrlander.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?