Hej, det går bra nu.

2009-04-30, 09:27:43 / Kategori: my words
Här är man dålig på att uppdatera :)

Nu tänkte jag bara in och skriva och berätta att jag och sambobambo ska flytta om en månad. Till Torvalla och Skogsbruksvägen 99. ÄNTLIGEN kommer vi från den här hålan (som jag på nått sätt tycker mycket om ibland). På måndag ska vi in på Östersundsbostäder och skriva kontrakt och sådär. Och som alla andra så börjar vi med ett 3 månaders kontrakt för att se hur det går och sådär. Så idag ska jag ringa han vi hyr av och släppa bomben, haha nej så farligt tror jag inte det blir :)

1a juni, då flyttar vi in i den nya lägenheten :)

Susanne

WIIIIE!!!! GRATTIS min bästaste bästa vän! Vad jag är glad för din skull! KRAAAM



2009-04-30, 10:42:51 URL: http://minskoblogg.blogg.se/

ida

man får gratulera då.



2009-04-30, 23:23:40

anja

yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey! då vet jag vart det blir inflyttningsfest :D men drinkarna kanske blir på diet coke? ;) jag kommer iallafall få cancer av all diet coke jag druckit nu.. lätt en liter om dagen.

men säg till om ni behöver nån flytthjälp, lite gratis träning är aldrig fel!



2009-05-04, 14:03:40



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?