Världens bästa!

2008-09-03, 19:32:15 / Kategori: my words
Jag älskar min karl, han diskar dag in och dag ut. Han gör verkligen allt för mig :)

idag har jag
. bakat grötbullar som blev väldigt goda,
. gått på öb och införskaffat mig en personvåg,
. plockat ner tvätten som hängt uppe i hela vardagsrummet,
. städat och dammsugit,
. varit på fristilen och sprungit (läs: testat min nya pulsklocka)

Jag och älsklingen har varit på Jysk och tittat på en soffa som vi funderar på att köpa. och ett soffbord. Har inte bestämt oss än hur vi ska göra med soffan eftersom det är så mycket mindre än den som finns i lägenheten redan.

Måste berätta om min underbart goda middag som jag just avnjutit. Det blev kyckling a'la Anja som min jobbarkompis Anja tipsat om i sin blogg (anjablixtherrlander.blogg.se). Det är super gott och så sjukt enkelt. Lite olja, lite soja och en vitlöksklyfta. Och det blir m-m-mumsfillibabba!! till det åt jag massor av grönsaker och en sås med turkiskyoghurt och grillkrydda. Mums :)

nu blir det sköjla disk. Krams

Anja

hahahaha fan vilken anja-inspirerad dag du har haft då! ;)



2008-09-03, 22:27:27



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?