trög uppdatering.

2008-09-03, 09:52:53 / Kategori: my words
Känner att det är dags för en uppdatering nu, vilket det kanske är...

Måste betätta lite av vad som hänt. I torsdags tillexempel fick jag ett sms där det stod att mitt paket från Halens.se hade kommit. Lycklig som jag blev gick jag på Blåcenter och hämtade mitt älskade paket med en grå stickad tröja och epilatorn. Behöver jag ens säga att det kändes som 500 pincetter som rycker ochdrar i benen när man kör den där apparaten? mina stackars ben...

I fredags började jag morgonen med atts tarta brandlarmet på jobbet, smidig som jag är. Brände margarinet till gröten så det blev alldeles svart... Stackars mina jobbarkompisar säger jag bara!

I lördags var vi på Ikea och handlade. Blevförvånd i kassan när allt vi handlade bara gick på 700 spänn. - Eh vill du inte ha mer?! frågade jag han i kassan :P Men det blev lite lampo och småplock köpta där. och inne på Birsta köpte jag lite nagellack, en tröja från Cubus, en sjal och... Ja vad köpte jag mer? inte så mycket tror jag eftersom jag inte kommer ihåg vad det var :P

I söndags fick jag nå ryck, efter att ha varit och hälsat på Christoffers farfar i Måläng där älkli är född. Riktigt fint är det där borta :) men i allafall så åkte vi hem och jag putsade fönster! Det behövdes verkligen, för vi har knappt sett ut förut :P tog en bild på vardagsrumsfönstret (eftersom det är ett stort fönster + ett litet). Och skillnaden är verkligen stor! Bilden kommer senare :)

Vet inte om det hänt så mycket mer, jag har jobbat och stått i som vanligt. är ledig normalt mycket den här fem veckors perioden iallafall. Igår kom allt jag köpt på tradera iallafall. 2 pulsklockor och en själ (som jag förövrigt redan hade) så nu ska jag lägga ut sjalen (skrev även själen frörst ?!) + ena pulsklockan på auktion eftersom jafg inte behöver det. Nån som annars vill köpa en pulsklocka med tuch funktion? Idag ska jag prova min pulsklocka iallafall :)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?