träning och supergod lunch

2008-09-17, 13:52:41 / Kategori: my words
Spinningen var underbart härlig och jobbig idag. Borde kanske gå på fler spinningpass för det är faktiskt roligt!
Efter träningen tog jag mig en varm och härlig dusch, ensam som jag var i omklädningsrummet så kunde jag slöa, och det gjorde jag. När jag kom hem lagade jag till en supergod lunch. En omelett gjord på 2 ägg, lite soja och vitlök, havssalt och peppar. I omeletten hade jag köttfärssås som blev kvar i förrgår och ost, till det en sås på gräddfil och sweetchilisås. Underbart!

Idag fick jag mitt chiamjöl. Ska åka och handla sen när bilen (förlåt, älsklingen såklart) kommer hem och köpa lite frukst och sånt så kan jag göra en smothie med chiamjöl i. Ska tydligen vara mättande:) I kväll ska vi oxå åka till Krokom och hälsa på Anita och Kurt och lilla Kasper.

Men nu ska jag lägga mig på soffan, under täcket såklart, och slöa och virka på älsklingens vante. Gah, jag blir tokig på att det inte går att ladda upp bilden!!!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?