snart sovdags

2008-09-11, 21:06:00 / Kategori: my words
åh, jag är så fruktansvärt trött! Efter jobbet drog jag iväg till Fristilen och körde pump. På lördag släpper dom nya koregrafin. Men vi fick redan idag köra utfallslåten (även om vi lovade att inte skvallra så kan jag inte hålla mig). Ska bli roligt med ny musik. Gissa vem som kommer stå längst fram som annars alltid står längst bak? Fristilen, lördag 13/9, 11.00 Jag kommer iallafall vara där!

Efter pump-passet så åkte jag, älsklingen, André och Ida iväg och invigde Jula. Ingen affär för mig direkt :) sen åkte vi ner på kebabcity och käkade nachotallrik. Inte direkt nån gå-ner-i-vikt-mat direkt, men men... 

Imorn ska jag jobba, egentligen till 14 men sjust som jag är så ställer jag upp och stannar kvar 2 timmar extra så att en jobbarkompis kan åka till hälsocentralen med sin son. Det tycker jag man kan göra! 

jag funderar på om Piff har långa tänder, han biter tag i gallret och drar sen bak huvudet igen. Hm, måste zoona på det oxå.
Sen är det sängen. Godnatt.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?