smartskalle!

2008-09-30, 22:19:38 / Kategori: my words
Jag som ska sätta in en pstav imorn bitti och glömt tagit ut den. Men det är lugnt, tror jag. Klockan 9.30 ska jag få bedövningen och 11 ska jag sätta in den. Så jag hinner ju ta ut den imorn, min vanliga otur skulle vara att det är slut både i stan och Lillänge. haha, vore nåt åt gudarna att prata om det.

nu ska jag och älski gå och lägga oss, måste ju kliva upp imorn som sagt, jävlar att jag skulle glömma bort det dära för jag har bokat både moronprommis och date med Ella. Men men.

Vi har precis klickat hem ett nytt hjul åt pruppisarna, det ska vara skonsammare mot deras ryggar och mycket säkrare. Längtar tills dom får det, ska bli se hur dom beter sig när dom får in ett nytt hjul i buren :)




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?